EGYES TEVÉKENYSÉGEK SZÜNETELTETÉSÉNEK FELOLDÁSA
TISZTELT FELHASZNÁLÓINK!
Az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. mindenkori legfőbb célja a víziközmű-szolgáltatás biztonságos fenntartása. Munkatársaink a kialakult járványügyi helyzetben is mindent megtesznek azért, hogy továbbra is zavartalanul biztosított legyen az ivóvízellátás, a szennyvízkezelés, valamint az alaptevékenységekhez kapcsolódó háttérszolgáltatás.
EGYES TEVÉKENYSÉGEK SZÜNETELTETÉSÉNEK FELOLDÁSA
Társaságunk folyamatosan nyomon követi a járványügyi helyzet alakulását, és a kormányzati intézkedésekkel összhangban hozza meg az ellátásbiztonsághoz szükséges intézkedéseket, szem előtt tartva a felhasználóink és munkatársaink egészségének megóvását. Ennek megfelelően egyes műszaki tevékenységeink felfüggesztését, valamint a személyes ügyintézési lehetőségeink szüneteltetését, fokozott biztonsági intézkedések mellett feloldjuk.
EGYES MŰSZAKI TEVÉKENYSÉGEK
Társaságunk szigorú munka- és egészségvédelmi szabályok betartásával és a biztonságos feladatellátáshoz szükséges feltételek biztosításával a vízmérők ütemezett leolvasását, a bekötési vízmérők és mellékmérők cseréjének, plombálásának végrehajtását, valamint a helyszíni kivizsgálásokat újra megkezdi. A leolvasások esedékes időpontjáról külön hirdetményben tájékoztatjuk felhasználóinkat.
Továbbra is lehetőséget biztosítunk a vízmérőállás bejelentésére telefonon, illetve számos online ügyintézési felületen. A mérőállás bejelentésére vonatkozó időszak a közüzemi szolgáltatási számla 3. oldalán található.
A felfüggesztés alatt elmaradt tevékenységek pótlásának, valamint a további ütemezett munkálatoknak az időpontjáról külön tájékoztatjuk felhasználóinkat.
SZEMÉLYES ÜGYINTÉZÉSI LEHETŐSÉGEK
Társaságunk szigorú munka- és egészségvédelmi szabályok betartásával és a biztonságos feladatellátáshoz szükséges feltételek biztosításával ütemezetten megnyitja az ideiglenesen bezárt ügyfélszolgálati irodáit. Az aktuális nyitvatartási rend Társaságunk weboldalán tekinthető meg.
Arra kérjük felhasználóinkat, hogy továbbra is részesítsék előnyben az alternatív lehetőségeket, és csak a legszükségesebb esetben keressék fel személyesen az irodákat. Felhívjuk tisztelt felhasználóink figyelmét, hogy Kazincbarcikán és Salgótarjánban, állandó ügyfélszolgálati irodáinkban időpont-foglalással is élhetnek.
Ismételten felhívjuk a figyelmet arra, hogy korábbi fejlesztéseinkkel olyan ügyfélbarát ügyintézési módokat alakítottunk ki, melyekkel személyes megkeresés helyett teljeskörűen, kényelmesen és gyorsan tudják az ügyeiket intézni.
ÜGYFÉLBARÁT ÜGYINTÉZÉSI ÉS FIZETÉSI MÓDOK
A személyes érintkezések mellőzésével az ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkon (06-80/22-42-42), vagy az online ügyintézési felületeinken (www.vizcenter.hu weboldalon vagy a Vízcenter mobil applikáción keresztül, illetve az ugyfelszolgalat@ervzrt.hu e-mail címen) is készséggel állunk rendelkezésükre.
Víziközmű-szolgáltatási számlájuk ellenértékét a postai befizetés helyett az alábbi módokon is kiegyenlíthetik: mobiltelefonon, internetbankon, átutalással, csekkautomatán keresztül, QR-kódos csekkbefizetéssel, banki ATM automata használatával, illetve a DÍJNET rendszerében.
Az ügyfélbarát ügyintézési és fizetési módok további részleteiről itt olvashat.
Kérjük, hogy a befizetésekről a számlán szereplő határidőig gondoskodjanak.