LAKOSSÁGI TÁJÉKOZTATÓ A MISKOLCI FIÓKÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODA MEGSZÜNTETÉSÉRŐL ÉS A BOLDVÁN KIALAKÍTOTT ÚJ FIÓKÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODA MEGNYITÁSÁRÓL
Tisztelt Felhasználóink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. megszünteti a Miskolci Fiókügyfélszolgálati Irodáját (3526 Miskolc, Szentpéteri kapu 80.).
Munkatársaink 2022.12.15-étől a Boldván kialakított új Fiókügyfélszolgálati Irodában (3794 Boldva, Mátyás király út 59.) várják Felhasználóinkat/leendő Felhasználóinkat a víziközmű-szolgáltatással összefüggő személyes ügyintézésre, a már meglévő Ügyfélszolgálati Irodák és Fiókirodák mellett.
Nyitvatartás:
Kedd: 8.00-12.00
Csütörtök: 12.00-18.00
Társaságunk további Ügyfélszolgálati Irodáinak és Fiókirodáinak elérhetősége és nyitvatartása mindenkor aktuális módon elérhető a Társaságunk honlapján (https://www.ervzrt.hu/ugyfelkapcsolatok/ugyfelszolgalati-irodak/).
Ezúton nyújtunk tájékoztatást továbbá, hogy a Kazincbarcikai Ügyfélszolgálati Irodánkba időpontfoglalásra is lehetőséget biztosítunk online ügyfélszolgálati felületünkön a www.vizcenter.hu weboldalon és mobil applikációnk segítségével, amelynek köszönhetően a várakozási idő jelentősen lecsökkenthető. Társaságunk a Fiókügyfélszolgálati Irodákba, így Boldvára is biztosít időpontfoglalási lehetőséget, amelyet ügyfeleink az ingyenesen hívható 06-80/22-42-42-es telefonszámon igényelhetnek.
Az ügyintézés egyszerűsítése, hatékonyságának növelése érdekében az ÉRV. Zrt. a személyes ügyintézési lehetőségeken túl számos egyéb csatornán is a Felhasználók rendelkezésére áll.
Ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkon (06-80/22-42-42), illetve online ügyintézési felületeinken (www.vizcenter.hu weboldalon, Vízcenter mobil applikáción keresztül) és az ugyfelszolgalat@ervzrt.hu e-mail címen is készséggel állunk Felhasználóink rendelkezésére, ahol a nap 24 órájában kényelmesen és gyorsan, sorban állás nélkül intézhetik ügyeiket.
A közüzemi szolgáltatási díj befizetésének megkönnyítése céljából az alábbi lehetőségeket ajánljuk:
- mobiltelefonon keresztüli csekkbefizetés útján,
- internetbankon keresztül,
- csekkautomatán keresztül,
- Simple alkalmazáson keresztül QR-kód használatával,
- banki ATM automatán keresztül.
Tájékoztatjuk, hogy Ügyfélkapus regisztrációhoz kötött további online ügyintézési lehetőségeket biztosítunk, amelyek az alábbiak:
- E-papír,
- Személyre Szabott Ügyintézési Felület (SZÜF),
- Adatváltozás-kezelési Szolgáltatás (AVSZ).
A fent felsorolt ügyintézési módokkal kapcsolatban részletesen tájékoztatás érhető el honlapunkon (https://www.ervzrt.hu/tajekoztatok/).
Társaságunk törekvése, hogy az ügyintézési lehetőségek minél szélesebb körét biztosítsa Felhasználói számára, reméljük, hogy partnereink továbbra is megtalálják a számukra legmegfelelőbbet.
Együttműködésüket ezúton is köszönjük! Tisztelettel: ÉRV. Zrt.