LAKOSSÁGI TÁJÉKOZTATÓ A MISKOLCI FIÓKÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODA MEGSZÜNTETÉSÉRŐL ÉS A BOLDVÁN KIALAKÍTOTT ÚJ FIÓKÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODA MEGNYITÁSÁRÓL

Tisztelt Felhasználóink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. megszünteti a Miskolci Fiókügyfélszolgálati Irodáját (3526 Miskolc, Szentpéteri kapu 80.).

Munkatársaink 2022.12.15-étől a Boldván kialakított új Fiókügyfélszolgálati Irodában (3794 Boldva, Mátyás király út 59.) várják Felhasználóinkat/leendő Felhasználóinkat a víziközmű-szolgáltatással összefüggő személyes ügyintézésre, a már meglévő Ügyfélszolgálati Irodák és Fiókirodák mellett.

Nyitvatartás:
Kedd: 8.00-12.00
Csütörtök: 12.00-18.00

Társaságunk további Ügyfélszolgálati Irodáinak és Fiókirodáinak elérhetősége és nyitvatartása mindenkor aktuális módon elérhető a Társaságunk honlapján (https://www.ervzrt.hu/ugyfelkapcsolatok/ugyfelszolgalati-irodak/).  

Ezúton nyújtunk tájékoztatást továbbá, hogy a Kazincbarcikai Ügyfélszolgálati Irodánkba időpontfoglalásra is lehetőséget biztosítunk online ügyfélszolgálati felületünkön a www.vizcenter.hu weboldalon és mobil applikációnk segítségével, amelynek köszönhetően a várakozási idő jelentősen lecsökkenthető. Társaságunk a Fiókügyfélszolgálati Irodákba, így Boldvára is biztosít időpontfoglalási lehetőséget, amelyet ügyfeleink az ingyenesen hívható 06-80/22-42-42-es telefonszámon igényelhetnek.     

Az ügyintézés egyszerűsítése, hatékonyságának növelése érdekében az ÉRV. Zrt. a személyes ügyintézési lehetőségeken túl számos egyéb csatornán is a Felhasználók rendelkezésére áll.

Ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkon (06-80/22-42-42), illetve online ügyintézési felületeinken (www.vizcenter.hu weboldalon, Vízcenter mobil applikáción keresztül) és az  ugyfelszolgalat@ervzrt.hu e-mail címen is készséggel állunk Felhasználóink rendelkezésére, ahol a nap 24 órájában kényelmesen és gyorsan, sorban állás nélkül intézhetik ügyeiket.

A közüzemi szolgáltatási díj befizetésének megkönnyítése céljából az alábbi lehetőségeket ajánljuk:

  • mobiltelefonon keresztüli csekkbefizetés útján,
  • internetbankon keresztül,
  • csekkautomatán keresztül,
  • Simple alkalmazáson keresztül QR-kód használatával,
  • banki ATM automatán keresztül.

Tájékoztatjuk, hogy Ügyfélkapus regisztrációhoz kötött további online ügyintézési lehetőségeket biztosítunk, amelyek az alábbiak:

  • E-papír,
  • Személyre Szabott Ügyintézési Felület (SZÜF),
  • Adatváltozás-kezelési Szolgáltatás (AVSZ).

A fent felsorolt ügyintézési módokkal kapcsolatban részletesen tájékoztatás érhető el honlapunkon (https://www.ervzrt.hu/tajekoztatok/).

Társaságunk törekvése, hogy az ügyintézési lehetőségek minél szélesebb körét biztosítsa Felhasználói számára, reméljük, hogy partnereink továbbra is megtalálják a számukra legmegfelelőbbet.

Együttműködésüket ezúton is köszönjük! Tisztelettel: ÉRV. Zrt.

Kapcsolódó dokumentumok