TÁJÉKOZTATÁS AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODÁK IDEIGLENES BEZÁRÁSÁRÓL ÉS EGYES TEVÉKENYSÉGEK FELFÜGGESZTÉSÉRŐL
I.
TISZTELT FELHASZNÁLÓINK!
Ezúton nyújtunk tájékoztatást arról, hogy a koronavírus-járványra való tekintettel, a fertőzésveszély kockázatának csökkentése érdekében, az Önök és a Munkavállalóink védelmében – összhangban a kormányzati intézkedésekkel - 2021. március 8-tól határozatlan időtartamra bezárjuk a Társaság személyes ügyfélszolgálati irodáit, ügyfélszolgálati fiókirodáit és információs pontjait.
Társaságunk korábbi fejlesztésekkel ügyfélbarát ügyintézési módokat alakított ki. Felhasználóink átmenetileg a személyes megkeresés helyett az alábbi, kényelmes és gyors ügyintézési lehetőségek segítségével tudják az ügyeiket intézni. Az ügyfélszolgálati irodák majdani megnyitásáról a www.ervzrt.hu honlapunkon tájékoztatjuk Felhasználóinkat.
TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-80/22-42-42 ingyenesen hívható telefonszámon érhetik el Felhasználóink. A menürendszer magában foglalja a hibabejelentést, a panaszkezelést, valamint a szolgáltatással és a műszaki ügyekkel kapcsolatos ügyintézési lehetőségeket is. Automata menüpontjaink segítségével, ügyintézői közreműködés nélkül, lehetőség van mérőállás bejelentésére és folyószámla-egyenleg lekérdezésére.
ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ÉS MOBIL APPLIKÁCIÓ
Online ügyfélszolgálati felületünk a www.vizcenter.hu weboldalon érhető el, mobil applikációnk letölthető az App Store-ból és a Play Áruházból.
Regisztrált ügyfeleink belépést követően újabb azonosítók megadása nélkül diktálhatnak mérőállást, ami tovább rövidíti az ügyintézéshez szükséges időt. Kizárólag regisztrált ügyfeleink számára elérhetővé tettük azt, hogy a részben kiegyenlített számlák még ki nem fizetett, fennmaradó összegét is kiegyenlíthetik online bankkártyás fizetési móddal.
ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS
Sorban állás nélkül, otthonából vagy útközben egyenlítheti ki számláit. Regisztrált ügyfeleink virtuális ügyfélkapcsolati felületen tekinthetik meg és fizethetik be számláikat az OTP SimplePay alkalmazáson keresztül. A funkció mind az online ügyfélszolgálati felületen, mind a mobil applikáción elérhető, biztonságos és ügyfélbarát számlakiegyenlítési lehetőséget teremt Felhasználóink számára.
DOKUMENTUMOK BEKÜLDÉSE E-MAILBEN
Kitöltött nyomtatványainkat – mellékleteivel együtt – megküldhetik számunkra e-mailben az ugyfelszolgalat@ervzrt.hu elektronikus levélcímre.
JÓ EGÉSZSÉGET KÍVÁNUNK ÉS KÖSZÖNJÜK FELHASZNÁLÓINK SZÍVES EGYÜTTMŰKÖDÉSÉT!
TISZTELETTEL: ÉRV. ZRT.
II.
TISZTELT FELHASZNÁLÓINK!
Ezúton nyújtunk tájékoztatást arról, hogy a koronavírus-járványra való tekintettel, a fertőzésveszély kockázatának csökkentése érdekében, az Önök és a Munkavállalóink védelmében – összhangban a kormányzati intézkedésekkel - 2021. március 8-tól határozatlan időtartamra Társaságunk a mellékvízmérőkkel kapcsolatos alábbi műszaki tevékenységeket felfüggeszti:
mellékvízmérők leolvasása,
mellékvízmérők cseréje és plombálása,
mellékvízmérőket érintő helyszíni kivizsgálási tevékenységek.
Ez az intézkedés érinti a már előzetesen kiközölt, illetve egyeztetett időpontokat is. A már leegyeztetett időpontok pótlása tekintetében a későbbiek folyamán egyeztetünk Felhasználóinkkal.
A fentiekben meghatározott intézkedések a bekötési (fő) vízmérőkre vonatkozó egyes műszaki tevékenységekre nincsenek hatással.