Ügyfélszolgálati irodák

BŐVÜL A CALL CENTER NYITVATARTÁSI IDEJE 2024. 11. 01-JÉTŐL

Tisztelt Felhasználóink!

Ezúton nyújtunk tájékoztatást arról, hogy 2024. november 1-jétől az alábbiak szerint bővül a Call Center nyitvatartási ideje:

Telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartása

Elérhetőség

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Telefonszám:

+(80) 22-42-42; +(48) 81-42-42

8.00-20.00

7.30-15.00

7.30-15.00

7.30-15.00

7.30-13.00

Üdvözlettel: ÉRV Zrt.

 

Tisztelt Felhasználóink!

Társaságunk a Pásztó és vonzáskörzetében élő Felhasználók ügyfélszolgálati tevékenységünket érintő észrevételei alapjánaz ügyfélkiszolgálás minőségének javítása érdekében az iroda nyitvatartási idejét megnövelte.

A kedvező visszajelzések alapján folytatjuk a további minőségjavítást célzó intézkedéseket, amelyek következő állomásaként örömmel értesítjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy Társaságunk Pásztói Fiókügyfélszolgálati irodája2024. 04. 02-ától új helyre költözik.

Munkatársaink megújult környezetben, a már megszokott új nyitvatartási időben és szolgáltatásokkal várják Önöket a 3060 Pásztó, Fő út 32. szám alatt.

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel: ÉRV Zrt.

 

TÁJÉKOZTATÁS AZ ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLATOT ÉRINTŐ VÁLTOZÁSOKRÓL

 Kedves Ügyfelünk!

Folyamatos törekvésünk, hogy egyre magasabb színvonalú szolgáltatásokat nyújtsunk az Ön/Önök számára, olyan újításokat építsünk be rendszereinkbe, melyek segítségével korszerű ügyfélkiszolgálást tudunk biztosítani. Ennek megvalósításában egy újabb fontos mérföldkőhöz érkeztünk, 2024. március 08-tól megújul online ügyfélszolgálati rendszerünk és mobil applikációnk.

Ezúton szeretnénk felhívni figyelmét, hogy az új rendszerre történő átállás miatt 2024.03.07 08:00 óra és 2024.03.08. 12:00 óra között online ügyfélszolgálatunk ügyintézése szünetel.

Új fejlesztéseink segítségével az ügyintézés egyszerűbbé és gyorsabbá válik majd. Az egységes kiszolgálás létrehozása hosszú távon lehetővé teszi, hogy a kérései, kérdései még könnyebben kerüljenek megválaszolásra, megoldásra.

Az új rendszerre való átállás során az Ön korábban mentett összes adata elérhető marad, azonban ehhez az alábbi lépéseket szükséges végrehajtania:

  1. Kérjük látogasson el ügyfélszolgálatunk weboldalára (https://vizcenter.hu/erv), ahol a Belépés menüpont Belépés Felhasználó névvel történő belépés esetén az Elfelejtett jelszóra kattintva kérjen új jelszót a rendszerhez.

A webes felületünket a továbbiakban a módosított jelszó használatával tudja igénybe venni.

  1. Amennyiben Ön a Vízcenter Mobil alkalmazást is használja, kérjük a már letöltött VÍZCENTER applikációt frissítse az alkalmazástárakon keresztül. A VÍZCENTER applikációba, Google Play-ből vagy Apple Store-ból történő frissítést/letöltést követően felhasználó nevével és az 1. pont szerint megváltoztatott, új jelszóval tud belépni.

Reméljük, hogy az új funkciókkal még kényelmesebben és gyorsabban intézheti víz- és csatornaszolgáltatással kapcsolatos ügyeit!Bízunk benne, hogy elégedett lesz az új szolgáltatásunkkal!

Üdvözlettel: ÉRV Zrt.

 

A BERETTYÓÚJFALUI IRODA ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT

Tisztelt Felhasználóink!

Társaságunk berettyóújfalui irodája 2024. 01. 02-ától új helyre költözött.

Munkatársaink a megszokott nyitvatartási időben és szolgáltatásokkal, megújult környezetben, a 4100 Berettyóújfalu, Millenium utca 5. fsz/10. szám alatt várják Önöket.

Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Tisztelettel: ÉRV Zrt.

 

Tisztelt Felhasználóink!

A társaságunkhoz beérkezett felhasználói igények figyelembevétele alapján, a szolgáltatásunk minőségének javítása érdekében a Pásztói Ügyfélszolgálati Irodánkban 2023. 11. 20-tól meghosszabbított nyitvatartással állunk ügyfeleink rendelkezésére.

A nyitvatartási idő az alábbiak szerint módosul:

Hétfő: 10:00-18:00

Szerda: 08:00-15:00

Kérjük tájékoztatásunk szíves elfogadását.

Tisztelettel: ÉRV Zrt.

 

ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODÁKBAN INTÉZHETŐ ÜGYEKRŐL (INNEN LETÖLTHETŐ)

 

ÜGYFÉLSZOLGÁLATAINK ELÉRHETŐSÉGEI ÉS NYITVATARTÁSA:

E-mai cím:ugyfelszolgalat@ervzrt.hu     
Postai levelezési cím: 3700 Kazincbarcika, Tardonai út 1.     
Telefonos ügyfélszolgálat nyitvatartása:ElérhetőségHétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntek
Telefonszám: +(80) 22-42-42; +(48) 81-42-4208.00-20.0008.00-15.0008.00-15.0008.00-15.0008.00-13.00
Állandó ügyfélszolgálati iroda:CímHétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntek
Kazincbarcika3700 Kazincbarcika, Tardonai út 1.08.00-20.0007.00-13.0009.00-15.0009.00-15.0007.00-13.00
Salgótarján3100 Salgótarján, Munkásotthon tér 1.08.00-20.0007.00-13.0009.00-15.0009.00-15.0007.00-13.00
Fiók ügyfélszolgálati iroda:CímHétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntek
Bélapátfalva3346 Bélapátfalva, IV. Béla út 1.12.00-18.00zárva08.00-12.00zárvazárva
Boldva3794 Boldva, Mátyás király út 59.zárva08.00-12.00zárva12.00-18.00zárva
Edelény3780 Edelény, Borsodi út 26.10.00-18.00zárva08.00-15.00zárvazárva
Hajdúböszörmény4220 Hajdúböszörmény, Nagy István u. 38.08.00-15.3008.00-18.0008.00-15.30zárva08.00-13.00
Hajdúhadház4242 Hajdúhadház, Vásártér út 6.08.00-12.00 12.30-15.0008.00-12.00 12.30-18.0008.00-12.00 12.30-15.00zárvazárva
Mezőkövesd3400 Mezőkövesd, Dózsa György út 2.zárva08.00-12.00zárva12.00-18.00zárva
Ózd3600 Ózd, 48-as út 4.zárva08.00-15.00zárva12.00-18.00zárva
Parád3240 Parád, Kossuth utca 2/a.12.00-18.00zárva08.00-12.00zárvazárva
Pásztó3060 Pásztó, Fő út 32.10.00-18.00zárva08.00-15.00zárvazárva
Pétervására3250 Pétervására, Szent Márton utca 19.zárva12.00-18.00zárva08.00-12.00zárva
Sátoraljaújhely3980 Sátoraljaújhely, Kazinczy utca 24.07:00-15:0007:00-15:0008:00-18:0007:00-15:0007:00-12:00
Szécsény3170 Szécsény, Salgótarjáni út 31.zárva12.00-18.00zárva08.00-12.00zárva
Szikszó3800 Szikszó, Pázmány Péter tér 14.08.00-12.00zárva12.00-18.00zárvazárva
Tiszaújváros3580 Tiszaújváros, Tisza út 2/f.08.00-12.00zárva12.00-18.00zárvazárva
Ügyfélszolgálati pontokCím HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntek
Berettyóújfalu4100 Berettyóújfalu, Millenium utca 5. fsz.07:30-12:00 13:00-15:0007:30-12:00 13:00-15:00zárva07:30-12:00 13:00-15:0007:30-13:00
Cigánd3973 Cigánd, Vasút utca 9.zárvazárvazárva09:00-12:00zárva
Földes4177 Földes, Debreceni u. 26.08:00-11:30 13:00-15:0008:00-11:30 13:00-15:00zárva08:00-11:30zárva
Hajdúdorog4087 Hajdúdorog Fehértói útfél HRSZ 0323zárva12:00-16:00zárva08:00-12:00zárva
Hajdúszoboszló4200 Hajdúszoboszló, Bethlen u. 2.07:30-12:00 12:30-15:0007:30-12:00 12:30-15:0007:30-12:00 12:30-17:0007:30-12:00 12:30-15:0007:30-13:00
Polgár4090 Polgár, Kiss Ernő utca 1.08:00-12:00zárvazárva12:00-16:00zárva
Sárospatak3950 Sárospatak, Wesselényi út 21/a08:00-15:0008:00-15:0008:00-15:0008:00-15:0008:00-13:00
Tiszavasvári4440 Tiszavasvári, Bajcsy Zsilinszky 59.zárva09:00-15:00zárvazárvazárva

EGYSZERŰSÖDIK AZ ADATVÁLTOZÁSOKKAL KAPCSOLATOS ÜGYINTÉZÉS ÉS A KÖZMŰVEK ÁTÍRÁSA

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az ÉRV. Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. 2022. 01. 01.napjával csatlakozott a Pest Megyei Kormányhivatal Adatváltozáskezelési Szolgáltatásához.

A szolgáltatás eredményeként a kormányablakok ügyfélszolgálatain és az elektronikus ügyintézés során is egyszerűbb lesz az állampolgárok számára az adatváltozásaikkal kapcsolatos ügyintézés és a közművek átírása.

Az ügyfelek a jövőben a kormányablakban, illetve elektronikusan is kezdeményezhetik, hogy az állami nyilvántartásokban tárolt név-, cím-, valamint kapcsolattartási adataik változása esetén értesítést kapjanak azok a közművek, telekommunikációs cégek, amelyekkel szerződéses jogviszonyban állnak.

Arra is lehetőség lesz, hogy az ügyfél értesíthesse az általa megjelölt szolgáltatókat, hogy halála esetén ki az a személy, akivel fel kell venniük a kapcsolatot.

Kérjük tájékoztatásunk szíves elfogadását.

Tisztelettel: ÉRV. Zrt.


IDŐPONTFOGLALÁSI LEHETŐSÉG ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLATI FELÜLETEN ÉS MOBIL APPLIKÁCIÓN 

Tisztelt Felhasználóink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Kazincbarcika és Salgótarján Ügyfélszolgálati Irodáinkba online ügyfélszolgálati felületünkön www.vizcenter.hu és mobil applikációnk segítségével is van lehetőségük időpontot foglalni.

Az online ügyfélszolgálati felületen történő időpontfoglaláskor kérjük, válassza ki az Ön számára megfelelő ügyfélszolgálati irodát (Kazincbarcika vagy Salgótarján), ezt követően az intézni kívánt ügy témáját (műszaki, szerződés vagy számlázás).

Az időpont kiválasztása után kérjük, töltse ki a megjelenő űrlap csillaggal jelölt mezőit (név és e-mail cím). Az űrlap tetszőlegesen kitölthető mezőiben megadhatja telefonszámát, a megjegyzés rovatban rövid üzenet formájában egyéb információt is közölhet.

Bejelentését az űrlap alatt látható „Időpontfoglalás” csempére kattintva küldheti el Társaságunknak. A megadott e-mail címre automatikus üzenetben igazoljuk vissza időpontfoglalását, amelyben a lefoglalt időpont adatait is ellenőrizheti.

Mobil applikáción keresztül történő időpontfoglaláskor Önnek nem kell űrlapot kitöltenie, az ügyfélszolgálati iroda, az ügytípus és az időpont kiválasztását követően, a kijelzőjén megjelenő adatlapon ellenőrizheti foglalása adatait, majd a „Foglal” csempére koppintva küldheti el Társaságunknak bejelentését.

Az egyes napokon ügytípusonként, az alábbiak szerinti időtartamban, az időtartamokon belül félórás időközökkel van lehetőség az időpontok lefoglalására:

 

időpontfoglalás műszaki ügyben

időpontfoglalás szerződés és számlázás ügyben

hétfő

09.00-12.00

08.00-18.30

kedd

09.00-12.00

07.30-12.00

szerda

09.00-12.00

09.00-14.00

csütörtök

09.00-12.00

09.00-14.00

péntek

09.00-12.00

07.30-12.00

Az időpontfoglalással időt spórolhat, sorban állás nélkül, gördülékenyen intézheti ügyeit.

Tisztelettel: ÉRV. Zrt.

 

LAKOSSÁGI TÁJÉKOZTATÓ A MISKOLCI FIÓKÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODA MEGSZÜNTETÉSÉRŐL ÉS A BOLDVÁN KIALAKÍTOTT ÚJ FIÓKÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODA MEGNYITÁSÁRÓL

Tisztelt Felhasználóink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. megszünteti a Miskolci Fiókügyfélszolgálati Irodáját (3526 Miskolc, Szentpéteri kapu 80.).
Munkatársaink 2022.12.15-étől a Boldván kialakított új Fiókügyfélszolgálati Irodában (3794 Boldva, Mátyás király út 59.) várják Felhasználóinkat/leendő Felhasználóinkat a víziközmű-szolgáltatással összefüggő személyes ügyintézésre, a már meglévő Ügyfélszolgálati Irodák és Fiókirodák mellett.

Nyitvatartás:
Kedd: 8.00-12.00
Csütörtök: 12.00-18.00

Társaságunk további Ügyfélszolgálati Irodáinak és Fiókirodáinak elérhetősége és nyitvatartása mindenkor aktuális módon elérhető a Társaságunk honlapján (https://www.ervzrt.hu/ugyfelkapcsolatok/ugyfelszolgalati-irodak/).  
Ezúton nyújtunk tájékoztatást továbbá, hogy a Kazincbarcikai Ügyfélszolgálati Irodánkba időpontfoglalásra is lehetőséget biztosítunk online ügyfélszolgálati felületünkön a www.vizcenter.hu weboldalon és mobil applikációnk segítségével, amelynek köszönhetően a várakozási idő jelentősen lecsökkenthető. Társaságunk a Fiókügyfélszolgálati Irodákba, így Boldvára is biztosít időpontfoglalási lehetőséget, amelyet ügyfeleink az ingyenesen hívható 06-80/22-42-42-es telefonszámon igényelhetnek.     
Az ügyintézés egyszerűsítése, hatékonyságának növelése érdekében az ÉRV. Zrt. a személyes ügyintézési lehetőségeken túl számos egyéb csatornán is a Felhasználók rendelkezésére áll.
Ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkon (06-80/22-42-42), illetve online ügyintézési felületeinken (www.vizcenter.hu weboldalon, Vízcenter mobil applikáción keresztül) és az  ugyfelszolgalat@ervzrt.hu e-mail címen is készséggel állunk Felhasználóink rendelkezésére, ahol a nap 24 órájában kényelmesen és gyorsan, sorban állás nélkül intézhetik ügyeiket.

közüzemi szolgáltatási díj befizetésének megkönnyítése céljából az alábbi lehetőségeket ajánljuk:

  • mobiltelefonon keresztüli csekkbefizetés útján,
  • internetbankon keresztül,
  • csekkautomatán keresztül,
  • Simple alkalmazáson keresztül QR-kód használatával,
  • banki ATM automatán keresztül.

Tájékoztatjuk, hogy Ügyfélkapus regisztrációhoz kötött további online ügyintézési lehetőségeket biztosítunk, amelyek az alábbiak:

  • E-papír,
  • Személyre Szabott Ügyintézési Felület (SZÜF),
  • Adatváltozás-kezelési Szolgáltatás (AVSZ).

A fent felsorolt ügyintézési módokkal kapcsolatban részletesen tájékoztatás érhető el honlapunkon (https://www.ervzrt.hu/tajekoztatok/).
Társaságunk törekvése, hogy az ügyintézési lehetőségek minél szélesebb körét biztosítsa Felhasználói számára, reméljük, hogy partnereink továbbra is megtalálják a számukra legmegfelelőbbet.

Együttműködésüket ezúton is köszönjük! Tisztelettel: ÉRV. Zrt.

ÚJABB ÜGYINTÉZÉSI LEHETŐSÉG ÓZD VÁROSBAN

Tisztelt Felhasználóink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az ügyfélbarát ügyintézés minél szélesebb körű biztosítása érdekében az ÉRV. Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. is csatlakozott Ózd Város kezdeményezéséhez, melynek eredményeként több helyi szolgáltatás képviselője egy helyszínen válik elérhetővé.

Munkatársaink 2021. október 15-étől, péntekenként 8:00 és 12:00 óra között, az Ózd Város Polgármesteri Hivatal földszintjén kialakított Ózdi Központi Ügyfélszolgálaton is várják felhasználóinkat a víziközmű-szolgáltatással összefüggő személyes ügyintézésre. Egyúttal tájékoztatást nyújtunk arról, hogy az Ózd, 48-as út 4. szám alatti ügyfélszolgálatunk továbbra is a megszokott nyitvatartással áll rendelkezésükre.

Az ügyintézés egyszerűsítése, hatékonyságának növelése érdekében az ÉRV. Zrt. a személyes ügyintézési lehetőségeken túl számos egyéb (online, telefonos) csatornán is áll a lakosság rendelkezésére, melyről további információ található a www.ervzrt.hu honlapon. Kérjük, válasszák az Önök számára legkedvezőbbet!

Bízunk benne, hogy ügyintézési elérhetőségeink további bővítése hozzájárul a teljeskörű és komfortos ügyintézéshez, a felhasználói elégedettség növeléséhez.

Tisztelettel: ÉRV. Zrt.

TISZTELT FELHASZNÁLÓINK!

Az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. mindenkori legfőbb célja a víziközmű-szolgáltatás biztonságos fenntartása. Munkatársaink mindent megtesznek azért, hogy zavartalanul biztosított legyen az ivóvízellátás, a szennyvízkezelés, valamint az alaptevékenységekhez kapcsolódó háttérszolgáltatás.

SZEMÉLYES ÜGYINTÉZÉSI LEHETŐSÉGEK

Társaságunk a biztonságos feladatellátáshoz szükséges feltételekkel biztosítja az ügyfélszolgálati irodáinak és a fiókügyfélszolgálati irodáinak nyitva tartását. Az aktuális nyitvatartási rend Társaságunk weboldalán tekinthető meg.

Arra kérjük felhasználóinkat, hogy továbbra is részesítsék előnyben az alternatív lehetőségeket, és csak a legszükségesebb esetben keressék fel személyesen az irodákat. Felhívjuk tisztelt felhasználóink figyelmét, hogy Kazincbarcikán és Salgótarjánban, állandó ügyfélszolgálati irodáinkban online időpontfoglalással is élhetnek.

Ismételten felhívjuk a figyelmet arra, hogy korábbi fejlesztéseinkkel olyan ügyfélbarát ügyintézési módokat alakítottunk ki, melyekkel személyes megkeresés helyett teljeskörűen, kényelmesen és gyorsan tudják az ügyeiket intézni.

ÜGYFÉLBARÁT ÜGYINTÉZÉSI ÉS FIZETÉSI MÓDOK

A személyes érintkezések mellőzésével az ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkon (06-80/22-42-42), vagy az online ügyintézési felületeinken (www.vizcenter.hu weboldalon vagy a Vízcenter mobil applikáción keresztül, illetve az ugyfelszolgalat@ervzrt.hu e-mail címen) is készséggel állunk rendelkezésükre.

A közüzemi szolgáltatási díj befizethető többek között

  • mobiltelefonon keresztüli csekkbefizetés útján,
  • internetbankon keresztül,
  • csekkautomatán keresztül,
  • Simple alkalmazáson keresztül QR-kód használatával,
  • banki ATM automatán keresztül.

Online ügyfélszolgálat és mobil applikáció

Online   ügyfélszolgálati felületünk a www.vizcenter.hu weboldalon érhető el, mobil applikációnk letölthető az App Store-ból és a Play Áruházból. A weboldalon Társaságunk logójára kattintva számos ügyindítási lehetőség érhető el.

AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODÁK, FIÓKIRODÁK MŰKÖDÉSI SZABÁLYAI
(LETÖLTHETŐ TÁJÉKOZTATÓ)

További információ: www.ervzrt.hu

EZÚTON IS KÖSZÖNJÜK FELHASZNÁLÓINK EDDIGI EGYÜTTMŰKÖDÉSÉT, EGYBEN KÉRJÜK, HOGY A TOVÁBBIAKBAN IS FOKOZOTTAN FIGYELJENEK A HIGIÉNÉS SZABÁLYOK BETARTÁSÁRA, ÖNMAGUK ÉS EMBERTÁRSAIK EGÉSZSÉGÉNEK VÉDELMÉRE!          
                

TISZTELETTEL: ÉRV. ZRT.

IDEIGLENESEN BEZÁRT ÜGYÉLSZOLGÁLATI IRODÁK ÚJRANYITÁSA

TISZTELT FELHASZNÁLÓINK!

Az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. mindenkori legfőbb célja a víziközmű-szolgáltatás biztonságos fenntartása. Munkatársaink a kialakult járványügyi helyzetben is mindent megtesznek azért, hogy továbbra is zavartalanul biztosított legyen az ivóvízellátás, a szennyvízkezelés, valamint az alaptevékenységekhez kapcsolódó háttérszolgáltatás.

Társaságunk folyamatosan nyomon követi a járványügyi helyzet alakulását, és a kormányzati intézkedésekkel összhangban hozza meg az ellátásbiztonsághoz szükséges intézkedéseket, szem előtt tartva a felhasználóink és munkatársaink egészségének megóvását.

SZEMÉLYES ÜGYINTÉZÉSI LEHETŐSÉGEK

Társaságunk szigorú munka- és egészségvédelmi szabályok betartásával és a biztonságos feladatellátáshoz szükséges feltételek biztosításával ütemezetten megnyitja az ideiglenesen bezárt ügyfélszolgálati irodáit. Az aktuális nyitvatartási rend Társaságunk weboldalán tekinthető meg.

Arra kérjük felhasználóinkat, hogy továbbra is részesítsék előnyben az alternatív lehetőségeket, és csak a legszükségesebb esetben keressék fel személyesen az irodákat. Felhívjuk tisztelt felhasználóink figyelmét, hogy Kazincbarcikán és Salgótarjánban, állandó ügyfélszolgálati irodáinkban online időpontfoglalással is élhetnek.

Ismételten felhívjuk a figyelmet arra, hogy korábbi fejlesztéseinkkel olyan ügyfélbarát ügyintézési módokat alakítottunk ki, melyekkel személyes megkeresés helyett teljeskörűen, kényelmesen és gyorsan tudják az ügyeiket intézni.

ÜGYFÉLBARÁT ÜGYINTÉZÉSI ÉS FIZETÉSI MÓDOK

A személyes érintkezések mellőzésével az ingyenesen hívható telefonos ügyfélszolgálatunkon (06-80/22-42-42), vagy az online ügyintézési felületeinken (www.vizcenter.hu weboldalon vagy a Vízcenter mobil applikáción keresztül, illetve az ugyfelszolgalat@ervzrt.hu e-mail címen) is készséggel állunk rendelkezésükre.

A közüzemi szolgáltatási díj befizethető többek között

  • mobiltelefonon keresztüli csekkbefizetés útján,
  • internetbankon keresztül,
  • csekkautomatán keresztül,
  • Simple alkalmazáson keresztül QR-kód használatával,
  • banki ATM automatán keresztül.

ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ÉS MOBIL APPLIKÁCIÓ 

Online  ügyfélszolgálati felületünk a www.vizcenter.hu weboldalon érhető el, mobil applikációnk letölthető az App Store-ból és a Play Áruházból. A weboldalon Társaságunk logójára kattintva számos ügyindítási lehetőség érhető el.

További információ: www.ervzrt.hu

EZÚTON IS KÖSZÖNJÜK FELHASZNÁLÓINK EDDIGI EGYÜTTMŰKÖDÉSÉT, EGYBEN KÉRJÜK, HOGY A TOVÁBBIAKBAN IS FOKOZOTTAN FIGYELJENEK A HIGIÉNÉS SZABÁLYOK BETARTÁSÁRA, ÖNMAGUK ÉS EMBERTÁRSAIK EGÉSZSÉGÉNEK VÉDELMÉRE!       

- AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODÁK MŰKÖDÉSI SZABÁLYAI PANDÉMIÁS IDŐSZAKBAN (letölthető információk)

- ELŐZZÜK MEG A FERTŐZÉST! (letölthető információk)

- DÍJNET - EGYSZERŰ, BIZTONSÁGOS ÉS KÖRNYEZETBARÁT SZOLGÁLTATÁS (letölthető információk)

         
TISZTELETTEL: ÉRV. ZRT.